ServiceDesk Plus – Mail Editöründe İkonların Görünmemesi Sorunu ve Çözümü

ServiceDesk Plus – Mail Editöründe İkonların Görünmemesi Sorunu ve Çözümü

Sorunun Açıklaması

ServiceDesk Plus içinde mail düzenleme (mail editör) ekranında yazı stilleri, font, bold, italic, resim ekleme gibi ikonların yerine kare kutular görünmektedir. Bu durum, uygulamadaki inline image (ikon) dosyalarının eksik veya bozuk olması nedeniyle oluşur.

Çözüm

Aşağıdaki adımları uygulayarak eksik ikon dosyalarını yeniden yüklemeniz gerekir:

1) Gerekli dosyayı indirin

Aşağıdaki bağlantıdan images.zip dosyasını indirin:


2) ZIP dosyasını açın

İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı açın ve içindeki image klasörünü çıkarın.

3) Klasörü doğru dizine kopyalayın

Windows için dizin:

C:\ManageEngine\ServiceDesk\inlineimages\ze\


Eğer ze klasörü yoksa kendiniz oluşturabilirsiniz.
İçine image klasörünü komple kopyalayın.

4) Uygulamayı yeniden başlatın

Windows:

Services → ManageEngine ServiceDesk → Restart


5) Kontrol edin

Mail şablonunu tekrar açtığınızda tüm ikonlar (bold, italic, font, image vb.) görünür hâle gelecektir.
    • Related Articles

    • OAuth Mail Yapılandırma

      ServiceDesk Plus OAuthentication Yapılandırma Microsoft, 1 Ekim 2022 tarihinden itibaren Exchange Online'da Outlook, EWS, POP, IMAP, EAS ve RPS protokolleri için temel kimlik doğrulamasını (Basic auth) devre dışı bırakmaya başlayacağını duyurdu. Buna ...
    • Servicedesk Plus - Tarayıcı Sekmesinde Metin ve Logo Düzenleme

      Bu makale, ServiceDesk Plus'ın tarayıcı sekmesindeki ikon ve metin görünümünün nasıl düzenleneceğine dair adımları içermektedir. Not: Aşağıdaki test işlemi Servicedesk Plus 14930 versiyonunda uygulanmıştır. Not: Adımlar öncesinde Servicedesk Plus ...
    • ServiceDesk Plus İster Listesi

      Wotech Bilgi Teknolojileri ManageEngine Servicedesk Plus Kurulum Öncesi Hazırlıklar (Müşteriden Beklentiler) A) Dokümanın Amacı: Yazılımın implementasyonu sırasında müşteriden beklenen isterlerin müşteriye ilelmesi amacı ile oluşturulmuştur. B) ...
    • Servicedesk Plus Integration with SCCM (Only Servers)

      Servicedesk Plus Integration with SCCM Please follow the below steps to exclude the workstations and to view only the servers. STEPS : 1) Delete all the already configured SCCM configurations. 2) If failed_*.xml files are present inside the directory ...
    • Service Desk Plus Update Adımları

      Service Desk Plus Update Adımları Update işlemleri için aşağıdaki adımları uygulayarak gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca işlemlere başlamadan önce uygulamanın bulunduğu sunucunun snapshot veya clone almanızı ve eğer uygulamada Mssql kullanılıyorsa ...