Sorunun Açıklaması
ServiceDesk Plus içinde mail düzenleme (mail editör) ekranında yazı stilleri, font, bold, italic, resim ekleme gibi ikonların yerine kare kutular görünmektedir. Bu durum, uygulamadaki inline image (ikon) dosyalarının eksik veya bozuk olması nedeniyle oluşur.
Çözüm
Aşağıdaki adımları uygulayarak eksik ikon dosyalarını yeniden yüklemeniz gerekir:
1) Gerekli dosyayı indirin
Aşağıdaki bağlantıdan images.zip dosyasını indirin:
2) ZIP dosyasını açın
İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı açın ve içindeki image klasörünü çıkarın.
3) Klasörü doğru dizine kopyalayın
Windows için dizin:
C:\ManageEngine\ServiceDesk\inlineimages\ze\
Eğer ze klasörü yoksa kendiniz oluşturabilirsiniz.
İçine image klasörünü komple kopyalayın.
4) Uygulamayı yeniden başlatın
Windows:
Services → ManageEngine ServiceDesk → Restart
5) Kontrol edin
Mail şablonunu tekrar açtığınızda tüm ikonlar (bold, italic, font, image vb.) görünür hâle gelecektir.