ServiceDesk Plus Genel Anket Cevapları SQL Raporu (PostgreSQL Sorgusu)

Survey Response Rapor Sorgusu

Bu dokümanda, ServiceDesk Plus üzerinde gönderilen anketlerin kullanıcı bazlı cevaplarını raporlamak için kullanılabilecek özel SQL sorgusu paylaşılmaktadır. Bu sorgu, her kullanıcıya ait gönderim zamanı, cevaplama zamanı, genel sonuç ve tüm soruların yanıtlarını tek bir satırda göstermeyi sağlar.

SELECT
    sm.surveyname,
    au.first_name,
    au.last_name,
    TO_TIMESTAMP(srm.sendtime    / 1000) AS send_time,
    TO_TIMESTAMP(srm.responsetime / 1000) AS response_time,
    srm.result,

    /* Anket Soruları */
    MAX(CASE WHEN sq.questext = 'test1' THEN sqa.answer END) AS anketcevap1,
    MAX(CASE WHEN sq.questext = 'test2' THEN sqa.answer END) AS anketcevap2
    MAX(CASE WHEN sq.questext = 'test3' THEN sqa.answer END) AS anketcevap3,
    MAX(CASE WHEN sq.questext = 'test4' THEN sqa.answer END) AS anketcevap4

FROM survey_response_main srm
JOIN aaauser au
  ON au.user_id = srm.userid
JOIN survey_main sm
  ON sm.surveyid = srm.surveyid
LEFT JOIN survey_response_answer sqa
  ON sqa.responseid = srm.responseid
LEFT JOIN survey_question sq
  ON sq.quesid = sqa.quesid

WHERE srm.typeid = 4  -- Genel anketler için

GROUP BY
    sm.surveyname,
    au.first_name,
    au.last_name,
    srm.sendtime,
    srm.responsetime,
    srm.result

ORDER BY
    au.first_name,
    au.last_name,
    srm.responsetime;

    • Related Articles

    • Servicedesk Plus Integration with SCCM (Only Servers)

      Servicedesk Plus Integration with SCCM Please follow the below steps to exclude the workstations and to view only the servers. STEPS : 1) Delete all the already configured SCCM configurations. 2) If failed_*.xml files are present inside the directory ...
    • Ürün içerisindeki Sistem Loglarının Raporunu Veren Sorgu - PgSQL

      Merhaba, Servicedesk Plus ürünü üzerindeki tüm hareketlerin dökümünü veren sorgu rapor aşağıdadır. Bu raporu çalıştırmak için Reports --> New Report --> Query Report menüsü üzerinden query çalıştırılabilir ve sonuçları dökümante edilebilir. SELECT ...
    • ServiceDesk Plus İster Listesi

      Wotech Bilgi Teknolojileri ManageEngine Servicedesk Plus Kurulum Öncesi Hazırlıklar (Müşteriden Beklentiler) A) Dokümanın Amacı: Yazılımın implementasyonu sırasında müşteriden beklenen isterlerin müşteriye ilelmesi amacı ile oluşturulmuştur. B) ...
    • Service Desk Plus Update Adımları

      Service Desk Plus Update Adımları Update işlemleri için aşağıdaki adımları uygulayarak gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca işlemlere başlamadan önce uygulamanın bulunduğu sunucunun snapshot veya clone almanızı ve eğer uygulamada Mssql kullanılıyorsa ...
    • Aksiyon Loglarının SİEM Uygulamasına Import Edilmesi

      Merhaba, Endpoint Central üzerindeki aksiyon loglarının alınmasına yönelik 2 farklı yol bulunuyor. İkisinden biri ile ilerlenebilir. 1- Aşağıda yer alan Query yi SIEM yazılımı uzaktan çalıştırır ve logları alır. 2- İlgili query Endpoint Central ...