SDP pfx uzantılı SSL yükleme guide | WOTECH

SDP pfx uzantılı SSL yükleme guide

Pfx Uzantılı Sertifka Eklemek

SSL'yi yüklemek (.pfx dosyasını) ve ServiceDesk Plus ile kullanmak için aşağıda verilen adımları uygulayabilirsiniz.

1. ManageEngine ServiceDesk Plus’ı servislerden durdurun.

2. .Pfx dosyasını C: \ ME \ ServiceDesk \  conf konumuna kopyalayın.

3. C: \ ME \ ServiceDesk \  conf konumuna gidin ve 'server.xml' dosyasını bir wordpad ile açın ve aşağıdaki ilgili alanı bulun.(Ctrl F yaparak “keystore” kelimesi aratılabilir)

<!-- SSL/TLS Connector configuration usingthe admin devl guide keystore
      <Connectorport="8443" address="${jboss.bind.address}"
          maxThreads="100" minSpareThreads="5"maxSpareThreads="15"
          scheme="https" secure="true" clientAuth="false"
          keystoreFile="${jboss.server.home.dir}/conf/sdp.keystore"
          keystorePass="sdpsecured" sslProtocol ="TLS" />


Lütfen sdp.keystore dosya adını(keystoreFile alanında) pfx dosya adıyla değiştirin (name.pfx)

ve ayrıca dosya isminin ardından keystoreType = "PKCS12" yazın ve “sdpsecured”I (keystorePass) yerine .pfx dosyası şifresini encrypt edilmiş haliyle yazın.(encrypt işlemi detayları NOT olarak aşağıda gösterilmiştir)

Girilen bilgiler aşağıdaki gibi olmalıdır.

keystoreFile="${jboss.server.home.dir}/conf/name.pfxkeystoreType="PKCS12"
          keystorePass="your password" sslProtocol ="TLS" />


NOT: ServiceDesk’inizin versiyonuna göre keystorePass şifresi için encrypt yapılmalıdır.

10.5 versiyon öncesi ise cmd ile C: \ ME \ ServiceDesk \ Bin> konumunda çalıştır:

encrypt.bat "<your password>"

10.5 versiyonu ve sonrası ise cmd ile C: \ ME \ ServiceDesk \ Bin> konumunda çalıştır:

encrypt.bat -a aes256 -v "<your password>"

 Encrypt edilmiş parola alt satırda gösterilecektir.

Port 443 olarak ayarlanmalıdır. (https://pitstop.manageengine.com/portal/en/kb/articles/ssl-installation-using-pfx-pkcs12-type-certificates )

5.Son olarak ServiceDesk Plus’ tekrar başlatın.


    • Related Articles

    • SDP autoclose requests in spesific statues based on ticket age

      Bu makalede üzerinden belli bir gün geçmiş herhangi bir statüdeki çağrıların Custom Schedules Function ile otomatik kapatmayı anlatıyor. Bu çalışma 3 aşamadan oluşuyor bunlar; -Rapor oluşturma -Script yazma -Scripti schedule etme 1-) Rapor Oluşturma ...
    • OAuth Mail Yapılandırma

      ServiceDesk Plus OAuthentication Yapılandırma Microsoft, 1 Ekim 2022 tarihinden itibaren Exchange Online'da Outlook, EWS, POP, IMAP, EAS ve RPS protokolleri için temel kimlik doğrulamasını (Basic auth) devre dışı bırakmaya başlayacağını duyurdu. Buna ...
    • Servicedesk Plus - OPManager entegrasyon problemi

      Merhaba, OpManager ile Servicedesk Plus yazılımının entegrasyonunda yaşanılan sorunlar için hazırlanmış fix adımları aşağıdadır. 1. Stop OpManager service. 2. Download the patch from below link. ...
    • Ürün içerisindeki Sistem Loglarının Raporunu Veren Sorgu - PgSQL

      Merhaba, Servicedesk Plus ürünü üzerindeki tüm hareketlerin dökümünü veren sorgu rapor aşağıdadır. Bu raporu çalıştırmak için Reports --> New Report --> Query Report menüsü üzerinden query çalıştırılabilir ve sonuçları dökümante edilebilir. SELECT ...
    • Microsoft Store Uygulamalarının Endpoint Central kullanılarak Yüklenmesi

      Kullanıcı cihazlarında Microsoft Store kapalı tutulabiliyor. Store kapalı olmasına rağmen bazı durumlarda cihazlara Store'da bulunan uygulamaların kurulması ya da bu uygulamaların güncellenmesi gerekebiliyor. Endpoint Central şu an için(Ekim-2024) ...