Servicedesk Plus - Local Hesap Şifresinin Script Kullanarak Değiştirilmesi
Reset
Local Authentication PasswordSDP portalına login
olurken kullanılabilen local authentication'ı aktifleştirmek ya da local
authentication ile kullanılan hesapların şifresini kolay bir şekilde
değiştirebilmek için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.
Script
kullanarak local hesaplarınızın şifresini nasıl değiştirebilirsiniz
?
*Bu script Servicedesk Plus 9400 ve üzeri versiyonlarda kullanılabilir. (Güncel versiyonlar için uygundur)
Aşağıdaki adımları uygulayarak mevcut
local hesaplarınızın şifresini değiştirebilir ya da Servicedesk Plus portalına
giriş yaparken kullanabilmek için Local Authentication'ı
aktifleştirebilirsiniz.
1.
Uygulama sunucusunun işletim sistemine uygun zip dosyasını indirin (Linux için
reset_linux.zip ve Windows için reset_windows.zip dosyalarını ekte
bulabilirsiniz.)
2. Dosyaları .zip'ten
çıkardıktan sonra SDP'nin kurulu olduğu sunucuda resetpassword.bat dosyasını Servicedesk>bin dizinine yapıştırın.
reset.jar dosyasını Servicedesk>lib dizinine
yapıştırın.
3. Komut istemini/CMD'yi yönetici olarak açın,
Servicedesk>bin dizinine gidin ve resetpassword.bat betiğini çalıştırın

4-
Local authenticatin'ı aktifleştirmek için 1, local hesabınızın şifresini
değiştirmek için 2 ile ilerleyiniz.
5- Bir sonraki aşamada local hesabınızın login name'ini girip, devamında da
yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
6- Şifre başarılı bir şekilde resetlendikten sonra SDP servisine restart atmak
gerekmiyor. SDP portalına güncel şifre ile giriş yapmayı
deneyebilirsiniz. (1 ile ilerlenip Local Authentication aktifleştirildiyse restart gereklidir.)
Bilgilendirme: Bu
süreç son olarak Servicedesk Plus 14850 versiyonunda test edilerek başarılı bir
şekilde tamamlanmıştır. Yürütme sırasında sorun yaşamanız durumunda iletişime
geçebilirsiniz.
*Şifre resetleme sonrasında kopyaladığınız dosyaları silmeniz tavsiye edilir.
Related Articles
Servicedesk Plus Integration with SCCM (Only Servers)
Servicedesk Plus Integration with SCCM Please follow the below steps to exclude the workstations and to view only the servers. STEPS : 1) Delete all the already configured SCCM configurations. 2) If failed_*.xml files are present inside the directory ...
Endpoint Central - Custom Script Kullanarak LockScreen Wallpaper Değiştirmek
Herkese Merhabalar, Bugünkü yazımızda, Endpoint Central kullanarak nasıl sisteminizde bulunan makinelerde LockScreen Wallpaper'ı değiştirebileceğinizi anlatacağız. Bu yöntem için öncelikle, bu işlemin yapılacağı makinelere istenilen resmin dağıtılmış ...
Service Desk Plus Update Adımları
Service Desk Plus Update Adımları Update işlemleri için aşağıdaki adımları uygulayarak gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca işlemlere başlamadan önce uygulamanın bulunduğu sunucunun snapshot veya clone almanızı ve eğer uygulamada Mssql kullanılıyorsa ...
Servicedesk Plus - Tarayıcı Sekmesinde Metin ve Logo Düzenleme
Bu makale, ServiceDesk Plus'ın tarayıcı sekmesindeki ikon ve metin görünümünün nasıl düzenleneceğine dair adımları içermektedir. Not: Aşağıdaki test işlemi Servicedesk Plus 14930 versiyonunda uygulanmıştır. Not: Adımlar öncesinde Servicedesk Plus ...
ServiceDesk Plus İster Listesi
Wotech Bilgi Teknolojileri ManageEngine Servicedesk Plus Kurulum Öncesi Hazırlıklar (Müşteriden Beklentiler) A) Dokümanın Amacı: Yazılımın implementasyonu sırasında müşteriden beklenen isterlerin müşteriye ilelmesi amacı ile oluşturulmuştur. B) ...