Servicedesk Plus Taramasında Workstation'ların Eşsizliğini Belirleme Kriterleri ServiceDesk Plus, tarama işlemi sırasında workstation'ların benzersizliğini belirlemek için aşağıdaki kriterleri kullanır: Servis Etiketi (Service Tag) Workstation Adı ...
Senaryo Farklı bir lokasyonda veya ülkede bir şube veya departmanınız olduğunu varsayalım. Bu tür bir senaryoda, bu şubeyi veya departmanı mevcut Servicedesk Plus yapınıza entegre etmek isteyebilirsiniz. Ancak, bu şube için ayrı bir teknisyen hesabı ...
Bu makale, ServiceDesk Plus'ın tarayıcı sekmesindeki ikon ve metin görünümünün nasıl düzenleneceğine dair adımları içermektedir. Not: Aşağıdaki test işlemi Servicedesk Plus 14930 versiyonunda uygulanmıştır. Not: Adımlar öncesinde Servicedesk Plus ...
Bir talep açarken ya da düzenleme yaparken bazı durumlarda requester ve teknisyen bilgisi dışında da kullanıcı bilgisi(isim/soy isim) girmemiz gerektiği zamanlar olabiliyor. Bu gibi durumlar da kullanıcıların isim-soy isim bilgilerini eksik ya da ...
Servicedesk Plus'ın test edilmesi sonrasında canlıya alınırken ya da uzun süreli SDP kullanımlarında, yapılandırmaların korunarak Request ID sayısının tekrar 1'den başlamasının talep edildiği bazı senaryolar olabiliyor. Bu senaryolarda Request ID'yi ...
Kullanıcıların mevcut taleplerine erişimi sırasında yaşayabileceği sorunları çözerek daha pratik bir şekilde talep içeriklerine ulaşabilmesi için Anasayfa üzerine özel bir widget eklemesi yapılabilir. Anasayfa eklenecek bu Widget ile kullanıcı All My ...
Reset Local Authentication Password SDP portalına login olurken kullanılabilen local authentication'ı aktifleştirmek ya da local authentication ile kullanılan hesapların şifresini kolay bir şekilde değiştirebilmek için aşağıdaki adımları ...