Senaryo Farklı bir lokasyonda veya ülkede bir şube veya departmanınız olduğunu varsayalım. Bu tür bir senaryoda, bu şubeyi veya departmanı mevcut Servicedesk Plus yapınıza entegre etmek isteyebilirsiniz. Ancak, bu şube için ayrı bir teknisyen hesabı ...
Kullanıcıların mevcut taleplerine erişimi sırasında yaşayabileceği sorunları çözerek daha pratik bir şekilde talep içeriklerine ulaşabilmesi için Anasayfa üzerine özel bir widget eklemesi yapılabilir. Anasayfa eklenecek bu Widget ile kullanıcı All My ...
Wotech Bilgi Teknolojileri ManageEngine AdAudit Plus Kurulum Öncesi Hazırlıklar (Müşteriden Beklentiler) A) Dokümanın Amacı Yazılımın implementasyonu sırasında müşteriden beklenen isterlerin müşteriye ilelmesi amacı ile oluşturulmuştur. B) Hedef ...
Bu makalede üzerinden belli bir gün geçmiş herhangi bir statüdeki çağrıların Custom Schedules Function ile otomatik kapatmayı anlatıyor. Bu çalışma 3 aşamadan oluşuyor bunlar; -Rapor oluşturma -Script yazma -Scripti schedule etme 1-) Rapor Oluşturma ...
Merhaba, Raporların herhangi bir formatta indirilmesinde sorun yaşıyorsanız muhtemelen loglarda aşağıdaki hatayı alıyor olabilirsiniz. ❗ Hata Açıklaması: Puppeteer’a geçiş sonrası PDF dışa aktarma sırasında aşağıdaki hata ile karşılaşabilirsiniz: ...